GfK Polonia wprowadza badanie "GfK Panel Indywidualny"
  • 0
  • 1
1.10.2007

GfK Polonia wprowadza badanie „GfK Panel Indywidualny”

W codziennym wyścigu o uwagę klienta cenne są wszystkie informacje. Wiadomo, że o rynkowym sukcesie produktu często decyduje szczegół – wiedza zdobyta przy pomocy właściwego narzędzia. Dlatego właśnie GfK Polonia 10 października 2007 r. wprowadzi na polski rynek GfK Panel Indywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta i dostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2007