„Gazeta Wyborcza” edukuje z Google
  • 0
  • 1
4.03.2011

„Gazeta Wyborcza” edukuje z Google

Jak stworzyć stronę internetową swojej firmy i w jaki sposób zainteresować ofertą użytkowników Sieci? Na te i inne pytania odpowiada książka „Twoja firma w Internecie”, która ukaże się z „Gazetą Wyborczą” w najbliższy wtorek, 8 marca. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2011

Nescafé rano rozdaje kawę

Nestlé Polska rozpoczęło 21 lutego zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy Nescafé Classic pod hasłem „Nescafé Classic na dzień dobry!”. W ramach zaplanowanych działań można spotkać rano przedstawicieli marki częstujących przechodniów kawą, dotrzeć do biura specjalnym Nescafé Busem czy wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach radiowych. Kampania promocyjna obejmująca dwadzieścia polskich miast potrwa do 26 marca.