Nescafé rano rozdaje kawę
  • 0
  • 1
4.03.2011

Nescafé rano rozdaje kawę

Nestlé Polska rozpoczęło 21 lutego zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy Nescafé Classic pod hasłem „Nescafé Classic na dzień dobry!”. W ramach zaplanowanych działań można spotkać rano przedstawicieli marki częstujących przechodniów kawą, dotrzeć do biura specjalnym Nescafé Busem czy wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach radiowych. Kampania promocyjna obejmująca dwadzieścia polskich miast potrwa do 26 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2011