„Gazeta Telewizyjna” najlepszym dodatkiem telewizyjnym roku
  • 0
  • 1
12.10.2006

„Gazeta Telewizyjna” najlepszym dodatkiem telewizyjnym roku

Piątkowy telewizyjny dodatek do „Gazety Wyborczej” został uhonorowany tytułem TV-guide Roku przez branżowy tygodnik „Media & Marketing Polska”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2006

McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻ

Kampania obejmująca telewizję, radio i prasę, rozpoczęła się 7 października i potrwa do 13 listopada. Ma ona na celu wesprzeć ofertę Banku BGŻ skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to już druga duża kampania reklamowa (po kampanii Kredytu Mieszkaniowego) komunikująca nowy wizerunek banku, prezentująca jego nowe logo wraz z claimem „Pieniądze są dla ludzi”, którym towarzyszy nowy jingiel.