McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻ
  • 0
  • 1
12.10.2006

McCann Erickson przygotował kolejną kampanię dla Banku BGŻ

Kampania obejmująca telewizję, radio i prasę, rozpoczęła się 7 października i potrwa do 13 listopada. Ma ona na celu wesprzeć ofertę Banku BGŻ skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to już druga duża kampania reklamowa (po kampanii Kredytu Mieszkaniowego) komunikująca nowy wizerunek banku, prezentująca jego nowe logo wraz
z claimem „Pieniądze są dla ludzi”, którym towarzyszy nowy jingiel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2006