Gadu-Gadu coraz częściej na głos
  • 0
  • 1
20.08.2007

Gadu-Gadu coraz częściej na głos

Aż 6-krotny wzrost ilości bezpłatnych rozmów głosowych (PC2PC) zanotował w ostatnich dniach komunikator Gadu-Gadu, używany przez co drugiego internautę popularny program do pogawędek w sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2007

17 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2007

Kampania reklamowa wody mineralnej "Perła Sudetów"

Trwa kampania reklamowa wody mineralnej - Perła Sudetów. Kampanię zaplanowano na dwa wakacyjne miesiące: lipiec i sierpień. Do działań reklamowych wykorzystane zostały nośniki outdoor typu megaboard i billboard, Internet, TVP3 oraz dolnośląskie oddziały stacji radiowych takich jak Eska, RMF MAXXX oraz Radio Aplauz. Kampania reklamowa wody mineralnej Perła Sudetów objęła także sponsoring sportowy oraz eventy.