Lądowanie na kanapce, czyli niecodzienna manifestacja przed warszawskim terminalem Etiuda
  • 0
  • 1
20.08.2007

Lądowanie na kanapce, czyli niecodzienna manifestacja przed warszawskim terminalem Etiuda

"Niesmacznym daniom mówimy nie!", "Żądamy godziwego posiłku w samolotach!", "Precz z pokładowym jedzeniem!" – to tylko przykładowe hasła wykrzykiwane przez grupę manifestantów protestujących przed terminalem Etiuda na warszawskim lotnisku im. F. Chopina. Protest rozpoczął się dziś o godz. 13:00 i potrwa do godz. 17.00.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2007

Kampania reklamowa wody mineralnej "Perła Sudetów"

Trwa kampania reklamowa wody mineralnej - Perła Sudetów. Kampanię zaplanowano na dwa wakacyjne miesiące: lipiec i sierpień. Do działań reklamowych wykorzystane zostały nośniki outdoor typu megaboard i billboard, Internet, TVP3 oraz dolnośląskie oddziały stacji radiowych takich jak Eska, RMF MAXXX oraz Radio Aplauz. Kampania reklamowa wody mineralnej Perła Sudetów objęła także sponsoring sportowy oraz eventy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2007

ISC - Badanie europejskich sklepów samoobsługowych metodą Mystery Shopping

W dniach od 19 marca do 4 kwietnia 2007 roku firma International Service Check, specjalizująca się w badaniach typu Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), sporządziła ankietę mierzącą jakość obsługi oferowaną w europejskich sklepach samoobsługowych. Celem było pokazanie, że kluczem do sukcesu nie jest tylko zapewnienie pełnych półek towarów najwyższej jakości i okazyjnych cen, ale również porządek na sklepie oraz fachowa obsługa ze strony sprzedawców.