Ostatnio falę krytyki wywołała akcja Coca-Coli, która wysłała influencerom i mediom pustą plastikową butelkę. Dlaczego kolejne globalne i doświadczone marki tworzą kampanie brand purpose i popełniają ciągle te same błędy? Strateg Martina Olbertova zidentyfikowała cztery najczęstsze i podała praktyczną receptę, jak ich unikać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wystarczy drobny błąd marki, by internet rozgrzały setki negatywnych komentarzy. Coca-Cola potknęła się na plastikowej butelce rozesłanej do mediów i influencerów.
Dołączyła do niej list z prośbą o wyrzucenie butelki do odpowiedniego kosza, tak aby mogła zostać przetworzona i by nie stała się odpadem. Marka wskazywała, że w morzach i oceanach jest mnóstwo podobnych opakowań, w których listów nie ma.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.