Nieidealny zgryz Dani Miller w reklamie szminek domu mody Gucci
  • 0
  • 3
6.05.2019

Nieidealny zgryz Dani Miller w reklamie szminek domu mody Gucci

Dom mody Gucci wprowadza na rynek linię szminek, której autorem jest Alessandro Michele. W kampanii kosmetyków udział wzięła m.in. punkowa wokalistka Dani Miller, która charakteryzuje się zgryzem dalekim od doskonałości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2019

Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki ma być minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z akcją pod hasłem „Podkarpackie. Pełne zachwytów”. Grupą docelową działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, przede wszystkim matki.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2019

87 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku

87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji. Takie wyniki przyniosło badanie „Reputacja sektora bankowego”, przeprowadzone na zlecenie Związku Banków Polskich. Ponadto 81 proc. klientów uważa płatności dokonywane za pomocą karty płatniczej za bezpieczne. Rok 2019 jest kolejnym, w którym odnotowano wzrost zaufania do banków działających w naszym kraju.