Firma zorientowana na klienta w oczach polskich marketingowców - Marketing przy Kawie
Firma zorientowana na klienta w oczach polskich marketingowców
  • 0
  • 1
9.03.2005

Firma zorientowana na klienta w oczach polskich marketingowców

W ramach prowadzonych przez Acxiom i ECU Marketing warsztatów szkoleniowych na temat marketingu baz danych, uczestnicy zastanawiali się nad najważniejszymi czynnikami sukcesu w procesie przechodzenia organizacji w kierunku orientacji skoncentrowanej na klientach. Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie wyników dyskusji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 marca 2005