FireFly Group dla Polskiej Akcji Humanitarnej
  • 0
  • 1
20.07.2009

FireFly Group dla Polskiej Akcji Humanitarnej

„Mała ilość wody jest torturą” – to hasło najnowszej odsłony Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej przygotowanej przez FireFly Group. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dostępu do wody pitnej w kontekście praw człowieka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2009

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2009

DeLord dla Langteam

Już po raz kolejny na zlecenie firmy Langteam – głównego organizatora prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne - DeLord zajął się realizacją 45-sekundowego spotu kinowego, promującego tegoroczny TdP. Spot jest emitowany od 7 lipca w sieci multipleksów Cinema City w całej Polsce. W ramach współpracy przy tym projekcie firma zrealizowała także spoty do sieci sklepów Empik i przygotowała materiały marketingowe na konferencję (wizualizacje, animacje, materiały wideo).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2009

Mikołajki goszczą karawanę Trick Truck Plus

20 lipca przy ulicy Kowalskiej 3 w Mikołajkach rozstawi się mobilne centrum rozrywki wyposażone w sprzęt komputerowy oraz stanowiska muzyczne – Trick Truck Plus. Charakterystyczna ciężarówka zapewni odwiedzającym przeżycia wirtualne oraz sportowe. Wioska żeglarska zostanie podzielona na poszczególne strefy zabaw, a każda z nich będzie oferowała liczne atrakcje, konkursy oraz turnieje, w których nie zabraknie dobrej zabawy oraz cennych nagród rzeczowych.