0 1 0 0 0 11.05.2009Inter IKEA z CharakteremCharakter Consulting opracował ekoMAPĘ dla Inter IKEA Centre Polska (IICP), Mapa jest głównym elementem kampanii ekologicznej prowadzonej przez IICP we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Fundacją „Sprzątanie Świata – Polska”.
0 1 0 0 0 11.05.2009Ogólnoeuropejski konkurs fotograficzny na temat bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu pracyEuropejska Agencja Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA) ogłasza nowy konkurs fotograficzny dotyczący bezpieczeństwa i zdrowia w miejscu pracy. Do wzięcia udziału w konkursie i zgłoszenia swoich zdjęć do 15 sierpnia 2009 roku zaproszeni są wszyscy, którzy pasjonują się fotografią - zawodowcy oraz amatorzy. Międzynarodowe jury, składające się z zawodowych fotografów, wybierze najlepsze zdjęcia zaprezentowane na specjalnej stronie internetowej konkursu. Na zwycięzców czekają nagrody w łącznej kwocie 7 tys. euro.
0 1 0 0 0 11.05.2009Szwejkowski dla Poczty PolskiejAgencja Szwejkowski po wygranym w lutym 2009 roku przetargu przygotowuje dla Poczty Polskiej serie znaczków okolicznościowych.
0 1 0 0 0 11.05.2009Link PR dla MJWPUAgencja Link PR przeprowadzi kampanię informacyjno-promocyjną na temat Funduszy Unijnych dostępnych w województwie mazowieckim dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU).
0 1 0 0 0 11.05.2009„Anioły i Demony” w Mojej Generacji4 maja w serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl, należącym do platformy GG Network, wystartowała kampania promocyjna filmu „Anioły i Demony”.
0 1 0 0 0 11.05.2009Rusza kampania Radia WrocławRadio jest mordercą twarzy. Dlatego w swojej, nowej kampanii Radio Wrocław próbuje prezentować głosy, które wzbudzają emocje, w powiązaniu z twarzami dziennikarzy. Akcja ma ugruntować nowoczesny wizerunek stacji o charakterze informacyjno-muzycznym.
0 1 0 0 0 8.05.2009PRimavera otwiera Zielony ClubFirma PRimavera PR&Events, specjalizująca się w organizacji ”green eventów” i tworzeniu „zielonego PR-u” uruchomiła Green Events Club. Club skierowany do jej klientów, podwykonawców oraz innych osób związanych z ekologią, społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem i eco turystyką.
0 1 0 0 0 8.05.2009Hand Made i Quest Agency jednoczą siłyAgencja reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą wzajemnego wsparcia przy obsłudze klientów.
0 1 0 0 0 8.05.2009Podróżnicza kampania Ergo HestiiSopocki ubezpieczyciel rozpoczął kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża.
0 1 0 0 0 8.05.2009Trendz.pl rozpoczął współpracę z CormediaSerwis o trendach i nowoczesnym stylu życia Trendz.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia. Trendz.pl będzie istotnym serwisem tworzonej przez Cormedia kolejnej sieci tematycznej STYLonline.