0 1 0 0 0 24.07.2009Data uruchomienia kanału Disney XD ujawnionaPierwszy w Polsce kanał dla dzieci w wieku 6-14 lat, skierowany do chłopców, ale także do dziewczynek, rozpocznie swoją działalność w sobotę 19 września br.
0 1 0 0 0 24.07.2009TIPPINGPOINT przejmuje obsługę BMWOd pierwszego lipca br za większość działań komunikacyjnych Grupy BMW w Polsce (marki BMW i MINI) odpowiada agencja TIPPINGPOINT.
0 1 0 0 0 24.07.2009Zostaw auto, wybierz rowerRuszyła druga edycja akcji „Metra” pod hasłem „Rower na Festiwal" - w ramach wrocławskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego „Era Nowe Horyzonty" działać będą Wypożyczalnie Rowerów „Metra”. Gazeta objęła również patronat medialny nad festiwalem. Akcję na zlecenie „Metra” przygotował i zrealizował zespół mTarget.
0 1 0 0 0 24.07.2009Zostań gwiazdą Sopot Hit Festiwal wraz z SingStar na PlayStationSony Computer Entertainment Polska ogłasza rozpoczęcie niezwykłego konkursu.
0 1 0 0 0 24.07.2009Podbij.pl licytuje w CzechachIrena Enterprise, właściciel pionierskiego w Polsce portalu aukcyjnego Podbij.pl, we współpracy z czeską spółką Advance Media Corporation s.r.o, uruchomiła pod adresem Licituj.cz czeską wersję swojego serwisu. Obydwa portale są ze sobą sprzężone tak, że wszystkie przedmioty są automatycznie wystawiane i licytowane równocześnie na obu serwisach. Uruchomienie czeskiej wersji Podbij.pl jest pierwszym etapem realizacji strategicznego planu ekspansji na rynki zagraniczne. Będzie on realizowany w oparciu o doświadczenie i kapitał zdobyty w ponad sześciu tysiącach aukcji przeprowadzonych dla 180 000 użytkowników.
0 1 0 0 0 24.07.2009“Dorato rozdaje złote karty”15 lipca ruszyła ogólnopolska loteria promocyjna wina musującego Dorato pod hasłem “Dorato rozdaje złote karty”.
0 1 0 0 0 24.07.2009Loteria z gwiazdą rozstrzygniętaPani Agnieszka z Tychów została szczęśliwą zwyciężczynią loterii Banku Zachodniego WBK, w której nagrodą główną były 2 000 000 złotych. Była to najwyższa wygrana w historii polskiej bankowości.
0 1 0 0 1 24.07.2009Nokia Poland sponsorem muzycznego Klubu FestiwalowegoW dniach 23 lipca – 2 sierpnia we Wrocławiu odbywa się 9. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Jego uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zobaczyć nagradzane i cieszące się dużą popularnością filmy oraz wziąć udział w niezliczonej ilości koncertów i projektów muzycznych towarzyszącym projekcjom filmowym. Nokia Poland wraz z Polską Telefonią Cyfrową Era jest sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego, w ramach którego wystąpią artyści pochodzący m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Szwecji, Węgier i Islandii. Ponadto specjalnie dla gości festiwalu powstała muzyczna strefa Nokia, w której na odwiedzających czeka wiele atrakcji.
0 1 0 0 0 24.07.2009Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum SensationsPonad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie. Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie. Sponsorami tegorocznej edycji festiwalu są: Enion Energia, PGNiG, Krakowski Park Technologiczny i Port Lotniczy Balice, a współorganizatorem wydarzenia - Arcelor Mittal.
0 1 0 0 0 24.07.2009Dobra Communications dla Fundacji Kresy SyberiaDobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, nawiązała stałą współpracę z Fundacją Kresy Syberia.