Finał akcji „Think Blue” Volkswagena – „Rekuperator” stanął w Poznaniu - Marketing przy Kawie
Finał akcji „Think Blue” Volkswagena – „Rekuperator” stanął w Poznaniu
  • 0
  • 3
16.10.2013

Finał akcji „Think Blue” Volkswagena – „Rekuperator” stanął w Poznaniu

W Poznaniu stanął pierwszy„Rekuperator”. Urządzenie, które działa na zasadzie podobnej jak automat jednoręki bandyta, nagradza mieszkańców sprzątających po swoich psach. To finał projektu „Think Blue” firmy Volkswagen w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pauli

11 lat temu

nazwa

Za słownikiem PWN: "Rekuperator: wymiennik ciepła, w którym do ogrzewania powietrza lub paliwa gazowego wykorzystuje się ciepło uchodzących spalin lub gazów".

Pomysł na kampanie fajny, ale nazwa urządzenia - raczej nie trafiona. Gdyby chociaż maszyna wykorzystywała psie kupy i przerabiała je na ciepło... :)

16 października 2013

15 października 2013