2 1 0 0 0 21.10.2013Kowalczyk siedzi na koniu i mówi o marzeniach. Spot Raiffeisen Polbanku (wideo)Raiffeisen Polbank rozpoczął kampanię reklamową Kredytu na Miarę. Oferta promowana jest m.in. w telewizyjnym spocie z udziałem Justyny Kowalczyk.
1 1 0 0 0 21.10.2013Rubipect z kampanią „Rozwiązanie na przewianie” (wideo)„Rozwiązanie na przewianie” to hasło kampanii syropu Rubipect. Jej głównym elementem są 30-sekundowe spoty.
1 1 0 0 0 21.10.2013Podróż szklanki Żywca w nowej kampanii marki (wideo)Ruszyła kolejna kampania reklamowa Żywca. Marka przypomniała w niej konsumentom o szklance, którą zaprojektował w tym roku polski designer Janusz Kaniewski.
1 1 0 0 0 21.10.2013P&G sponsorem Zimowych Igrzysk Soczi 2014 (wideo). W Polsce rozszerza współpracę z MSL WarsawJako jeden ze światowych partnerów Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Soczi Procter & Gamble kontynuuje swoją kampanię „Dziękuję Ci, Mamo”. W Polsce jego komunikację korporacyjną związaną z igrzyskami poprowadzi MSL Warsaw.
1 1 0 0 0 21.10.2013Clean Clothes Campaign – akcja na rzecz godnej płacy dla pracowników firm odzieżowych (wideo) [aktualizacja]Clean Clothes Campaign rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię „Godna płaca dla wszystkich”. W jej ramach konsumenci w 15 krajach, w tym w Polsce, będą domagać się od marek odzieżowych zapewnienia szyjącym ubrania pracownikom płacy wystarczającej na utrzymanie.
0 1 0 0 0 21.10.2013„Czy media tradycyjne są już passé?”. W czwartek 24.10 spotkanie Kraków PRPaździernikowe spotkanie Kraków PR będzie dotyczyć kondycji mediów tradycyjnych, które muszą ścierać się z lawiną treści powstających w mediach elektronicznych.
1 1 0 0 0 21.10.2013Mała reporterka sprawdza, co wzmacnia odporność – kampania Kubusia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa soków Kubuś z witaminą C i miodem. Produkt promowany jest 15-sekundowym spotem.
0 4 0 0 3 19.10.2013Wyniki z Google pokazują dyskryminację kobiet – kampania społeczna UN WomenNa przygotowanych plakatach ze zdjęciami kobiet różnych ras w miejscu ust bohaterek znalazły się frazy o dyskryminującej treści. To prawdziwe podpowiedzi wyszukiwarki, będące efektem zapytań najczęściej wpisywanych przez internautów.
1 7 0 0 0 18.10.2013Małgorzata Kożuchowska, Jacek Braciak i Ministerstwo Środowiska zachęcają do bycia eko (wideo)Ministerstwo Środowiska w ramach projektu „Ekoszyk” prowadzi ogólnopolską kampanię edukacyjno-promocyjną „Bądź eko na swój sposób”. Ambasadorką akcji jest Małgorzata Kożuchowska. W działania zaangażowali się również Reni Jusis, Jacek Braciak oraz blogerka Segritta.
0 1 0 0 0 18.10.2013Bariery gospodarcze i prawne głównym wyzwaniem dla handlu elektronicznego – IAB PolskaW e-handlu najwięcej wyzwań stoi przed branżą wydawców internetowych, usług wideo i reklamowych. To efekt istnienia barier gospodarczych oraz prawnych – wynika z ekspertyzy IAB Polska.