Startuje globalna kampania reklamowa DHL (wideo)
  • 1
  • 1
12.09.2011

Startuje globalna kampania reklamowa DHL (wideo)

DHL Express, lider na rynku międzynarodowych usług ekspresowych, rozpoczął globalną kampanię reklamową obejmującą swoim zasięgiem 42 kraje, w tym również Polskę. Celem kampanii jest podkreślenie kompetencji firmy, dzięki którym klienci korzystający z usług firmy mogą w prosty i efektywny sposób uczestniczyć i czerpać korzyści z globalnej wymiany handlowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

12 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2011

Wirtualna debata o wartościach

Trwa akcja, łącząca świat offline z online, której celem jest wywołanie dyskusji: czy i jakie znaczenie mają dziś takie wartości, jak honor, bohaterstwo, przyjaźń. Organizatorem akcji są Muzeum Powstania Warszawskiego oraz agencja Hypermedia Isobar i Posterscope. Wartości, o które pytają autorzy wirtualnej debaty – jak honor, poświęcenie, odwaga, upór, przyjaźń – towarzyszyły uczestnikom Powstania Warszawskiego przed 67 lat.