0 1 0 0 0 8.02.2010Gra miejska i reverse graffiti promują Viva CometW ramach kampanii promującej rozdanie nagród Viva Comet 2010, stacja Viva Polska po raz pierwszy skorzystała z niestandardowych form promocji. Obok takich nośników, jak reklama na autobusach, w metrze czy air wall, w komunikacji marketingowej użyto takich narzędzi, jak gra miejska oraz reverse graffiti.
0 1 0 0 0 8.02.2010Times Square Public Relations na targach Interbud 2010Działania public relations stają się coraz ważniejsze dla firm działających w branży budowlanej. Mając tego świadomość – Interservis, organizator trzecich co do wielkości targów budowlanych w Polsce – Interbud w Łodzi, zaprosił na targi agencję Times Square Public Relations, specjalizującą się w obsłudze firm z branży budowlanej.
0 1 0 0 0 8.02.2010„OOH World by Andrzej Pągowski” – Tusk przegrywa z ChopinemNa tydzień przed ogłoszeniem decyzji Donalda Tuska o rezygnacji z ubiegania się o fotel prezydenta w OOH magazine ukazała się grafika autorstwa Andrzeja Pągowskiego. Czy odwrócona tyłem postać to mający rozterki premier? Czy Tusk ustąpił przed Chopinem? Plakat rozpoczynający nowy cykl „OOH World by Andrzej Pągowski” ma być aktualnym komentarzem do wydarzeń. Tym razem, z przymrużeniem oka wyprzedzającym rzeczywistość.
0 1 0 0 0 8.02.2010Sodexo Pass Polska z fundacją Anny DymnejSodexo Pass Polska umożliwiło swoim klientom wspieranie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Od stycznia br. wszyscy uczestnicy programów lojalnościowych realizowanych w ramach platformy Performance Suite mogą zamieniać zgromadzone przez siebie punkty na środki finansowe i przekazywać je na rzecz Fundacji.
0 1 0 0 0 8.02.2010IAB Polska: Co wpływa na powodzenie projektu internetowego?„Realizacja projektów internetowych oczami zleceniodawców” to badanie zainicjowane przez technologiczną grupę roboczą Związku Pracodawców Branży Interaktywnej IAB Polska. Wyniki pierwszej edycji dostarczają ciekawych wniosków dot. przetargów oraz trudności w realizacji projektów.
0 1 0 0 0 8.02.2010Kampania reklamowa Kaszek NestléRuszyła nowa kampania reklamowa marki Nestlé, wspierająca linię Kaszek ryżowych i Kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL. Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz”.
0 1 0 0 0 8.02.2010Znak i system identyfikacji wizualnej Energa autorstwa Dragon Rouge doceniony przez Business Center ClubGrupa Energa otrzymała przyznawany przez Business Center Club tytuł Lidera Polskiego Biznesu. Przyznające nagrodę jury doceniło wyniki ekonomiczne Grupy, jej efektywną politykę inwestycyjną oraz pierwsze pełne wdrożenie na polskim rynku energetycznym kompleksowych zasad kreujących silną markę, których autorem jest agencja brandingowa Dragon Rouge.
0 1 0 0 0 8.02.2010Blask Vegas w walentynki w Bonarka City CenterBonarka City Center zaprasza wszystkich swoich klientów, zarówno zakochanych, jak i czekających na miłość, do zabawy pod hasłem „Blask Vegas”.
0 1 0 0 5 8.02.2010Petycja Burger King o wprowadzenie do obiegu nowego wzoru monety pięciozłotowejBurger King po raz kolejny występuje z kontrowersyjną ideą. Tym razem chce ubarwić polską codzienność poprzez odświeżenie zawartości portfela każdego Polaka. Celem inicjatywy „Nowa Piątka” jest wprowadzenie do obiegu nowej monety pięciozłotowej, według wzoru zaprojektowanego przez Burger King.
0 1 0 0 0 6.02.2010W Polsce wciąż spada zaufanie do biznesuŚwiatowy biznes powoli odzyskuje zaufanie liderów opinii. Tymczasem w Polsce zaufanie do biznesu wciąż spada. Kryzys odcisnął w naszym kraju największe piętno na wiarygodności banków. Instytucje te są obecnie obdarzane o blisko połowę mniejszym zaufaniem, niż w 2007 roku.