0 1 0 0 0 12.05.2005Martis dla Diners ClubStartuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych - Diners Club. Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30 – ego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach. Są to osoby podróżujące, uważające się za zamożne, aktywne zawodowo i poza zawodowo, z własną inicjatywą, wiedzące czego chcą i jak to osiągnąć, świadome swych praw. Głównie manadżerowie.
0 1 0 0 0 12.05.2005Marka Lambi wspiera akcję „Szkoda Życia na Alergie”Marka Lambi firmy Metsä Tissue przyłączyła się do ogólnopolskiej kampanii „Szkoda Życia na Alergie”. W ramach akcji, w Przewoźnej Przychodni Lekarskiej Mobil-Med, która odwiedzi w ciągu 23 dni 11 miast Polski, prowadzone będą badania i konsultacje alergologiczne. Wszyscy, którzy poddadzą się testom alergicznym otrzymają chusteczki higieniczne Lambi.
0 1 0 0 0 12.05.2005ZdobywcyRozpoczął się nabór do kolejnej edycji programu „Zdobywcy”, w finale którego zwycięska drużyny wyruszy na Dach Świata, w Himalaje do Nepalu i Tybetu.
0 1 0 0 0 12.05.2005STR8-tuj po Subaru9 maja 2005 r. rozpoczęła się akcja konsumencka promująca markę kosmetyków męskich STR8. Akcję przygotowała i realizuje agencja BTL Point Group, będąca departamentem Platformy Mediowej Point Group. Obsługa kampanii odbywa się w ramach działań marketing services dla koncernu Sarantis Polska, właściciela marki STR8.
0 1 0 0 0 12.05.20053,5 miliona abonentów AXN w Europie ŚrodkowejTom Davidson, Dyrektor Generalny AXN w Europie Środkowej, ogłosił dzisiaj, że należąca do koncernu Sony Pictures Television International (SPTI) telewizja akcji AXN ma już ponad 3,5 miliona abonentów. AXN jest obecny w sześciu państwach Europy Środkowej – w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech.
0 1 0 0 0 12.05.2005Optimum Public Relations w InternecieOptimum PR uruchomiła nowy serwis internetowy. Jego zadaniem jest pomoc w promowaniu oferty agencji oraz wspomaganie działań e-PR prowadzonych dla Klientów. Nowa witryna znajduje się pod adresem www.optimumpr.pl
0 1 0 0 0 12.05.2005„Tłusty Czwartek” – ogólnopolski pakiet „Metra” i „Gazety Wyborczej”23 maja 2005 dziennik "Metro" i "Gazeta Wyborcza" wprowadzają wspólny pakiet reklamowy obejmujący czwartkowe ogólnopolskie wydania obu dzienników pn. "Tłusty czwartek".
0 1 0 0 0 12.05.200510. Międzynarodowa Giełda Birofiliów w ŻywcuW dniach 17-18 czerwca 2005 r., na terenie Browaru Żywiec odbędzie się 10. Jubileuszowa Międzynarodowa Giełda Birofiliów.
0 1 0 0 0 12.05.2005Just dla Amiki. To rozumiemJust przygotował nową, zaplanowaną z rozmachem, kampanię dla marki Amica, lidera na polskim rynku sprzętu AGD. Wizerunkowa kampania stanowi inaugurację claimu: „Amica. To rozumiem." oraz prezentuje nowy logotyp marki.
0 1 0 0 0 11.05.2005Acxiom sponsoruje tegoroczne ‘Boomerangi’Acxiom Polska został sponsorem głównym najważniejszego na polskim rynku Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”.