Euro Rscg Warsaw dla Canal+
  • 0
  • 1
29.04.2005

Euro Rscg Warsaw dla Canal+

CANAL+ obchodzi w tym roku 10. rocznicę istnienia w Polsce. Z tej okazji agencja EURO RSCG WARSAW przygotowała dla CANAL+ nową telewizyjną kampanię wizerunkową. Jej celem jest zakomunikowanie wyjątkowych korzyści oferowanych przez CANAL+ najlepszych filmów oraz pasjonującego sportu, z naciskiem na polską ligę piłki nożnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2005

Jak zarabia się w sieci?

Dnia 28 kwietnia br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. „Jak zarabia się w sieci? - czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA”. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty najnowszych badań sektora e-handlu w Polsce „E-commerce 2005. Ocena i prognozy”, zrealizowanych we współpracy z Money.pl.