Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One przygotowują narzędzie do pozyskiwania danych osobowych
  • 0
  • 1
13.04.2006

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One przygotowują narzędzie do pozyskiwania danych osobowych

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One tworzy narzędzie do pozyskiwania danych osobowych na zlecenie EHS Brann Discovery – specjalisty w zakresie danych w EURO RSCG 4D z Wielkiej Brytanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 kwietnia 2006

12 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

„Golden Arrow” zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę

12 kwietnia zostały sfinalizowane rozmowy pomiędzy SMB oraz VFP Communications (wydawcą Media & Marketing Polska), dotyczące połączenia konkursów Boomerang oraz Złota Strzała. Przez kilka ostatnich lat obydwa konkursy odbywały się w analogicznym terminie, do obydwu często były zgłaszane te same prace i następnie były oceniane przez tych samych jurorów. Nazwa Boomerang jednak nie znika - tym mianem będzie nazwana jedna z najbardziej prestiżowych kategorii nowego konkursu – „Najlepszy Marketer Bezpośredni Roku”.