0 1 12.04.2006ORANGE z Beach Soccerempublic relations TweetMarka ORANGE została wspierającym partnerem Lech Beach Soccer Tour 2006.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53945 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 12.04.2006K2 Internet S.A. nominowana do (internetowego) OskaraZespół K2 został wyróżniony przez jury 10-go konkursu Webby Awards nominacją w kategorii Najlepsza Telekomunikacyjna Witryna Roku za serwis Modna Nokia („Trendy Nokia”) www.nokia.com.pl/modnanokia7600.
0 1 0 0 0 12.04.2006Spotkanie KBRPrzyszłość badań metodologią pasywną była tematem ostatniego spotkania Komitetu Badań Radiowych, które odbyło się we wtorek, 11 kwietnia. Gospodarzem była agencja reklamowa WaWa.
0 1 0 0 0 12.04.2006„Drzwi do mieszkania” - kampania marki PORTA DRZWI"Drzwi do mieszkania" - to hasło wizerunkowej kampanii marki PORTA DRZWI, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.
0 1 0 0 0 12.04.2006Uśmiechnij się z … Alpen Gold„Uśmiechnij się z Alpen Gold” – to hasło akcji promocyjnej Alpen Gold, która rusza z początkiem kwietnia. Miłośników czekolady Alpen Gold czeka nie lada niespodzianka. Kupując swoją ulubioną czekoladę, znajdą oni na wewnętrznej stronie większości 100 gramowych opakowań, jeden ze specjalnie na tę okazję przygotowanych rysunków satyrycznych znanego rysownika Andrzeja Mleczki.