Euro RSCG Marketing House dla marki Domestos - Marketing przy Kawie
Euro RSCG Marketing House dla marki Domestos
  • 0
  • 1
20.05.2005

Euro RSCG Marketing House dla marki Domestos

Agencja specjalizująca się w Customer Relationship Marketing – Euro RSCG Marketing House wygrała przetarg na obsługę programu promocyjnego dla marki Domestos należącej do portfolio firmy Unilever. Agencja rozpoczęła już prace nad wdrożeniem projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2005

Letni Festiwal Smaku

Letni Festiwal Smaku - sałatkowo-grillowe dania, smakowite, warte spróbowania! – Pod takim hasłem prowadzona będzie letnia akcja promocyjna marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu oraz wykreowanie nowego stylu biesiadowania na świeżym powietrzu – mody na doskonale przyprawione sałatki. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca czerwca.