ESL, DreamHack i Nielsen ogłaszają współpracę nad standaryzacją danych w e-sporcie
  • 0
  • 0
27.09.2019

ESL, DreamHack i Nielsen ogłaszają współpracę nad standaryzacją danych w e-sporcie

ESL, DreamHack i Nielsen nawiązały współpracę. Jej celem jest podnoszenie jakości badań e-sportowych i zapewnienie większego zaufania sponsoringowi e-sportu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2019

Małe agencje reklamowe z dużymi długami. Dane KRD

W I półroczu 2019 r. wydatki na reklamę w Polsce nieznacznie wzrosły. Po sześciu miesiącach ich dynamika w porównaniu z takim samym okresem ubiegłego roku wyniosła 1,2 proc. Stagnacja branży reklamowej odbija się też w bazie danych Krajowego Rejestru Długów. Obecnie widnieją w niej 3733 zadłużone firmy reklamowe – głównie małe agencje. Są winne swoim partnerom 91,5 mln zł. To blisko trzy razy więcej niż 5 lat temu.

26 września 2019