Eskadra Marketing Services dla Polkomtel S.A.
  • 0
  • 1
29.10.2008

Eskadra Marketing Services dla Polkomtel S.A.

Eskadra Marketing Services na zlecenie firmy Polkomtel S.A. przygotowała i zorganizowała kampanię promocyjną marki 36.6 – „Butki telefoniczne”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2008

Start ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej efektem I Forum Polskiego Produktu

Prezesi i przedstawiciele polskich firm zadeklarowali swoje zaangażowanie w ogólnopolską akcję edukacyjną nastawioną na promocję polskich produktów. Postanowieniem tym zakończyło się I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, które miało miejsce w ubiegły piątek w Gdańsku. Organizatorem spotkania była agencja DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.PL, wydarzenie odbyło się pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Gdańsk Pawła Adamowicza.

28 października 2008