0 1 0 0 0 5.03.2008Netizens rozpoczyna współpracę z Lexus PolskaAgencja interaktywna Netizens opracowała konfigurator samochodów marki Lexus skierowany do internautów. Na stronie konfigurator.lexus-polska.pl klienci mogą samodzielnie dobrać i porównać parametry wybranego przez siebie samochodu. Projekt wystartował pod koniec lutego. W pierwszej fazie wdrożony został konfigurator dla modelu Lexus IS.
0 1 0 0 0 5.03.2008Rusza promocja konsumencka marki OLE!Od marca do połowy września potrwa promocja konsumencka marki OLE!. Do wygrania są 4 wycieczki do krajów śródziemnomorskich: Francji, Hiszpanii, Włoch, Grecji. Do sklepów trafiło właśnie 200 000 produktów ze specjalnymi bookletami informującymi o konkursie.
0 1 0 0 0 4.03.2008Wiosenna kampania Inter IKEARuszyła intensywna kampania promocyjna firmy Inter IKEA „Wielki. Wiosenny. Wybór” realizowana przez CAM Media. Kampanię typu transit advertising będzie można obejrzeć na ulicach Warszawy do połowy marca.
0 1 0 0 0 4.03.2008Vistula i Wólczanka na nośnikach Braughman Media1 marca br., w Warszawie ruszyła outdoorowa kampania Vistula i Wólczanka.
0 1 0 0 0 4.03.2008Agencja 21 nagrodzona „Wirtualnym telefonem”Zespół Agencji 21 otrzymał statuetkę „Wirtualnego telefonu” przeznaczoną dla liderów branży teleinformatycznej za „profesjonalną obsługę PR firmy Nokia, długoletnie, innowacyjne prezentowanie wizerunku fińskiego producenta na polskim rynku. Oryginalne podejście do organizacji konferencji prasowych i prezentacji produktów oraz znakomitą współpracę z dziennikarzami”.
0 1 0 0 0 4.03.2008Na ratunek warszawskim zabytkomW ostatni czwartek lutego w siedzibie Stowarzyszenia Architektów Polskich odbyła się dyskusja poświęcona warszawskim zabytkom i sposobom finansowania ich renowacji.
0 1 0 0 0 4.03.2008FagorMastercook S.A. nowym klientem agencji Oxy GroupWraz z początkiem marca agencja Oxy Group rozpoczęła współpracę z firmą FagorMastercook S.A.
0 1 0 0 0 4.03.2008Kampania „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”„Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux. Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec – wrzesień 2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP. Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.
0 1 0 0 0 4.03.2008„Stopklatka” – rusza nowa kampania Dominet Banku"Stopklatka" to najnowsza kampania reklamowa Dominet Banku promująca kredyt gotówkowy z szansą na niespłacenie. Bank spośród klientów biorących promocyjny kredyt gotówkowy wylosuje osoby, za które spłaci łącznie 500 tys. zł zaciągniętych przez nie zobowiązań.
0 1 0 0 0 4.03.2008Saatchi & Saatchi dla marki Okocim MocneSaatchi & Saatchi przygotowała kreację do kampanii sponsorskiej mocnego kina dla marki Okocim Mocne