Worldcom PR Group rozszerza zasięg w rejonie EMEA
  • 0
  • 1
29.10.2008

Worldcom PR Group rozszerza zasięg w rejonie EMEA

Worldcom Public Relations Group przyjęła trzy nowe agencje partnerskie do regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa). W Polsce sieć reprezentuje Glaubicz Garwolińska Consultants.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2008

Start ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej efektem I Forum Polskiego Produktu

Prezesi i przedstawiciele polskich firm zadeklarowali swoje zaangażowanie w ogólnopolską akcję edukacyjną nastawioną na promocję polskich produktów. Postanowieniem tym zakończyło się I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.PL, które miało miejsce w ubiegły piątek w Gdańsku. Organizatorem spotkania była agencja DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.PL, wydarzenie odbyło się pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Gdańsk Pawła Adamowicza.

28 października 2008