0 1 0 0 0 24.07.2008Jakim zmianom ulegnie reklama internetowa?Według prognoz Interpublic w nadchodzących latach działania promocyjne w serwisach społecznościowych będą stanowiły największą część inwestycji w reklamę internetową. Może to spowodować spowolnienie wzrostu nakładów na promocję w wyszukiwarkach. Czy reklama online w przyszłości ulegnie istotnym zmianom?
0 1 0 0 0 24.07.2008Internetowy poradnik GoodyearaCo roku na polskich drogach ginie aż 5 500 osób, a ponad 60 tys. osób to poszkodowani w wypadkach. Za 90% wypadków odpowiedzialność ponoszą użytkownicy dróg. Nigdy dość działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drodze i temu właśnie służy nowa internetowa strona www.bezpieczneprowadzenie.pl. Została ona stworzona w oparciu o filozofię „Innowacje dla bezpieczeństwa” pod patronatem Goodyeara, we współpracy ze Stowarzyszeniem „Droga i Bezpieczeństwo”.
0 1 0 0 0 24.07.2008Wind Telecom podpisał umowę z Centrum Telemarketingu Sine Qua Non Sp. z o.o.Wind Telecom podpisał umowę na wdrożenie systemu Contactis Contact Center ze Sine Qua Non Centrum Telemarketingu Sp. z o.o. – nowopowstałym call center outsourcingowym.
0 1 0 0 0 24.07.2008Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnegoPortal Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego reklam. Projekt wkroczył właśnie w końcową fazę, w portalu rozpoczynają się testowe kampanie dla pierwszych klientów, reprezentujących branże: motoryzacyjną, finansową, telekomunikacyjną i FMCG.
0 1 0 0 0 24.07.2008Zmiana siedziby ACNielsen Polska Sp. z o.o.28 lipca 2008 Nielsen zmienia swoją siedzibę. Wraz ze zmianą biura, zmienią się również pierwsze 3 cyfry numerów telefonów (zmiana z 583 na 338).
0 1 0 0 0 24.07.2008K2 Internet i Tele 2 podpowiadają jak żyć ekologicznieK2 przygotowało dla TELE2 serwis www.noco2.pl promujący ideę dbania o środowisko przy jednoczesnym oszczędzaniu domowych i firmowych finansów. Zadaniem serwisu jest przekonanie Polaków, że ekologia to ważny i nieodłączny element nowoczesnego stylu życia. A także przekazanie użytecznej na co dzień wiedzy ekologicznej.
0 1 0 0 0 24.07.2008Polskie miasta najczęściej wzmiankowane w internecie – raport info-PR i NewsPointWspólny raport NewsPoint i info-PR to zestawienie ilości wzmianek na temat dziesięciu największych miast Polski w mediach internetowych w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do analizy wybrano miasta z grupy tych liczących powyżej 300 tys. mieszkańców.
0 1 0 0 0 23.07.200811 nowych akcjonariuszy GoldenSubmarineGoldenSubmarine powstała w wyniku pierwszej na polskim rynku interaktywnym fuzji dwóch agencji: warszawskiej - isens i poznańskiej – Conecto. Po czterech miesiącach od fuzji, grono akcjonariuszy GoldenSubmarine powiększyło się o jedenaście nowych osób - pracowników agencji.
0 1 0 0 0 23.07.2008MySpace wkracza do PolskiMySpace ogłosił dziś wprowadzenie wersji testowej serwisu do Polski. Pełna funkcjonalność dostępna będzie w ciągu kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 23.07.2008Task Force Consulting najlepszym doradcąW tegorocznym klienckim rankingu agencji public relations, przygotowanym przez miesięcznik Home&Market, TFC zajęła pierwsze miejsce w kategorii przydatność doradztwa. Agencja doradza – m.in. w zakresie kształtowania wizerunku - firmom, organizacjom pozarządowym, celebrytom oraz politykom.