0 1 0 0 0 6.12.2007MMS promuje specjalistyczne usługi marketingu farmaceutycznegoFirma Medical Marketing Services w drugiej połowie listopada 2007 r. przeprowadziła niestandardową akcję komunikacyjną, skierowaną do działów marketingu topowych firm farmaceutycznych działających w Polsce. Celem akcji było przypomnienie lub poinformowanie o ofercie specjalistycznych usług marketingu farmaceutycznego MMS.
0 1 0 0 0 6.12.2007Dlaczego kupujemy w Sieci? (Catalog Success)J. Keenan, What Matters to Online Shoppers?, "Catalog Success", 4.12.2007Wygoda okazuje się decydującym czynnikiem skłaniającym ludzi do zakupów internetowych. Nie zmienia to faktu, że w okresach świątecznych wciąż chcemy obdarowywać prezentami przyjaciół i znajomych.
0 1 0 0 0 6.12.2007PRO Media House pracuje dla Posti S.A.Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla Posti S.A. – jednego z największych producentów herbat w Polsce.
0 1 0 0 0 5.12.2007TequilaPolska i Winterfresh ułatwiają zbliżenie w InternecieMarka Winterfresh (Wrigley Polska) oficjalnie uruchomiła portal społecznościowy www.polifreshya.pl i rozpoczęła długoterminową kampanię wizerunkową „Polifreshya. Come Together” w Internecie.
0 1 0 0 0 5.12.2007Sobieski wybiera SigmęGrupa Sobieski powierzyła kompleksową obsługę komunikacyjną agencji Sigma International (Poland) Ltd.
0 1 0 0 0 5.12.2007Nominacja do Złotych Orłów dla DougFaberFamilyDougFaberFamily (DFF) otrzymała nominację do nagrody Złote Orły 2007 za reklamę radiową przygotowaną na zlecenie pkt.pl.
0 1 0 0 0 5.12.2007FFCreation rozpoczęła współpracę z Johnson & JohnsonAgencja FFCreation przygotowała polski serwis internetowy www.roc.com.pl oraz kampanię dla ekskluzywnej kobiecej marki RoC, oferującej dermokosmetyki dla kobiet.
0 1 0 0 0 5.12.2007Nowy magazyn i portal internetowy dla golfistówOd nowego roku rusza „GolfMania” – platforma multimedialna, na którą składać się będą magazyn i portal internetowy. „GolfMania” jest nowym projektem wydawniczym agencji Smart Marketing Solutions.
0 1 0 0 0 5.12.2007Hity dnia w VobisOd końca listopada w Vobis trwa akcja „Hit dnia”. Codziennie, przez 24 godziny, Vobis oferuje wybrany produkt w obniżonej o 50% cenie. Każdego dnia promocja obejmuje inny artykuł.
0 1 0 0 0 5.12.2007Wspólny serwis społecznościowy Agory i BeboDziś startuje Bebo.gazeta.pl - polska wersja jednej z największych globalnych społecznych sieci medialnych na świecie. Użytkownicy nowego serwisu będą mogli tworzyć własne profile i grupy znajomych oraz dzielić się z przyjaciółmi zdjęciami, treściami rozrywkowymi i muzyką.