Efekt ROPO wpływa nawet na 50% decyzji zakupowych (infografika)
  • 0
  • 2
9.08.2012

Efekt ROPO wpływa nawet na 50% decyzji zakupowych (infografika)

Według badań przeprowadzonych przez IAB Europe we współpracy z TNS i Google, nawet do 50% polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu w sklepie offline poszukuje informacji na jego temat w Sieci. Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO (research online purchase offline) na decyzje zakupowe konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jacek

11 lat temu

Nie tylko ROPO

Wszyscy narzekają na ROPO. Ale to taki sam trend jak PORO showrooming rotopo

http://jak-osiagnac-sukces.blogspot.com/2013/07/showrooming-vs-ropo-vs-rotopo.html

9 sierpnia 2012