E-commerce 2009 – dojrzałość czy stagnacja? - Marketing przy Kawie
E-commerce 2009 – dojrzałość czy stagnacja?
  • 0
  • 1
5.08.2009

E-commerce 2009 – dojrzałość czy stagnacja?

Firma Gemius SA od 5 lat bada kondycję sektora e-commerce w Polsce. Co roku notowany był kilkuprocentowy wzrost odsetka internautów dokonujących zakupów w sieci. Najnowsza fala badania pokazała jednak, że udział klientów e-sklepów i aukcji internetowych nie zmienił się w porównaniu z rokiem ubiegłym. Czy mamy zatem do czynienia ze stagnacją na polskim rynku
e-commerce?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2009

Maltański Piknik na Trawie

W sierpniu lato rozkwitnie i nie pozwoli nudzić się mieszkańcom Poznania i okolic. 9 sierpnia, o godzinie 12 kąpielisko na Malcie wypełni się po brzegi. Agencja Promocyjna Locco Event - Organizator eventu pod hasłem Maltański Piknik na Trawie i Współorganizatorzy: Sponsor Strategiczny - developer Hausner, Sponsorzy Główni - fitness klub Fabryka Formy i producent paluszków firma Beer Fingers oraz inne zaangażowane w organizację przedsięwzięcia firmy, przygotowali wiele atrakcji mających zachęcić miastowych leniwców do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.