Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2013 r. – PMR Research i ComPress
  • 0
  • 3
10.12.2013

Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2013 r. – PMR Research i ComPress

Budowa i utrzymywanie relacji z klientami należały do najważniejszych celów działów marketingu i PR w 2013 r. W większości firm działania te są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową (w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR są włączone w dział sprzedaży) – to niektóre wnioski z badania PMR Research i ComPress.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 grudnia 2013

9 grudnia 2013