Dynamiczny rozwój branży badawczej - Marketing przy Kawie
Dynamiczny rozwój branży badawczej
  • 0
  • 1
3.08.2006

Dynamiczny rozwój branży badawczej

Według corocznego raportu „Global Market Research Report” organizacji ESOMAR, w 2005 roku branża badawcza rozwijała się najbardziej dynamicznie w swojej historii:

  • Światowy rynek badań jest wart 23 miliardy USD i wzrósł w 2005 roku o 4,3 proc
  • Europa zachowała pozycję lidera z 45 proc. udziałem w globalnym rynku badawczym
  • Wartość badań online wzrosła o 80 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 sierpnia 2006

2 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2006

„Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”– wystawa z charakterem

W dniach od 1-13 sierpnia br., we wrocławskim Ratuszu, w Patio Muzeum Miejskiego, zobaczyć będzie można wystawę „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”. Wystawa nawiązuje o niekonwencjonalnej kampanii billboardowej marki Piast, przeprowadzonej tej wiosny we Wrocławiu i na całym Dolnym Śląsku. Collage zdjęć kampanii billboardowej został także umieszczony na siatce osłaniającej restaurowaną - w głównej mierze ze środków Piasta - południową elewację Ratusza.