Dwie okładki Outdoor Media
  • 0
  • 1
15.10.2008

Dwie okładki Outdoor Media

Październikowy numer magazynu Outdoor Media ma dwie okładki. Odnoszą się one do artykułów „Sex in the city” oraz reklamy zakazanej. Materiał opracowała Iza Zbonikowska, nowa redaktor naczelna Outdoor Media. Dodatkowo zmierzyli się z nim Danuta Gibka i Konrad Piwowarczyk – nowi współpracownicy magazynu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2008

Polacy wskazali produkty, które są ich zdaniem wizytówką Polski

Wedel wytypowany został przez Polaków jako polska marka ciesząca się największym uznaniem, najczęściej użytkowana i najbardziej godna polecenia. Marka zdobyła 32,6 punktów w 100 - punktowym indeksie zaufania. W kategorii produktów gospodarczych wysokie miejsce zajęły marki Zelmer (21,2 pkt) i Polar (18,5 pkt). Wśród materiałów budowlanych najczęściej wymieniany był Atlas (15,1 pkt), natomiast wśród kosmetyków Dr Irena Eris (11,6 pkt). Badania są punktem wyjścia dla organizowanego przez DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.pl, I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.pl, które odbędzie się 24 października w Gdańsku.