Qashqai + 2 i nowe Murano w kampanii TBWA
  • 0
  • 1
15.10.2008

Qashqai + 2 i nowe Murano w kampanii TBWA

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpocznie w październiku sprzedaż nowego 7-osobowego Nissana Qashqai + 2. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą na rynek nowy model Nissana pt. „Crossovery Nissana Stworzone do miejskich zabaw”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 października 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2008

Polacy wskazali produkty, które są ich zdaniem wizytówką Polski

Wedel wytypowany został przez Polaków jako polska marka ciesząca się największym uznaniem, najczęściej użytkowana i najbardziej godna polecenia. Marka zdobyła 32,6 punktów w 100 - punktowym indeksie zaufania. W kategorii produktów gospodarczych wysokie miejsce zajęły marki Zelmer (21,2 pkt) i Polar (18,5 pkt). Wśród materiałów budowlanych najczęściej wymieniany był Atlas (15,1 pkt), natomiast wśród kosmetyków Dr Irena Eris (11,6 pkt). Badania są punktem wyjścia dla organizowanego przez DEMO Effective Launching oraz Kupuj Nasze.pl, I Forum Polskiego Produktu Kupuj Nasze.pl, które odbędzie się 24 października w Gdańsku.

14 października 2008