1 1 0 21.12.2011Zmiana wizerunkowa LottoZmiana wizualizacji sieci sprzedaży to kolejny etap wizerunkowej zmiany organizatora gier liczbowych Lotto.
0 1 0 21.12.2011Polfa Warszawa stworzy nową markęPolfa Warszawa wprowadzi na rynek nową markę – Medic Zone. Będzie nią sygnowany sprzęt medyczny przeznaczony do użytku domowego, m.in. termometry, ciśnieniomierze czy wagi. Tym samym firma zamierza wejść w nowy dla siebie, jednak komplementarny dla swej podstawowej działalności obszar rynku.
2 1 0 21.12.2011Akcja dożywiania radomskich dzieci (wideo)Trwa wspólna akcja Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu i operatora TelePolska, której celem jest pozyskanie funduszy na posiłki dla dzieci mieszkających w Radomiu. Kampania rozpoczęła się w październiku br.
0 1 0 21.12.2011Podsumowanie kampanii CiteamPortal zakupów grupowych Citeam, po przeprowadzeniu rozległej kampanii reklamowej, notuje obecnie o ponad 2,5 raza częstsze odwiedziny i według najnowszych danych Megapanel ma już ok. 2,2 mln real users. Wzrosła również znacząco znajomość marki Citeam.pl – taką świadomość deklaruje już 71 proc. internautów z jej grupy docelowej.
1 1 0 21.12.2011Świąteczna reklama Verdinu Complexx (wideo)Od 12 grudnia br. do połowy stycznia przyszłego roku trwa zimowa kampania telewizyjna tabletek Verdin Complexx – suplementu wspomagającego układ trawienny (producent: USP Zdrowie).
1 1 0 21.12.2011„Jeszcze żywy karp” – kampania Klubu Gaja (wideo)Kampania „Jeszcze żywy karp 2011” realizowana jest w ramach programu Klubu Gaja „Ryby mają głos!”. Akcja potrwa do 26 grudnia.
0 1 0 21.12.2011Hitachi wybrała agencję PRFirma Hitachi Data Systems Polska (dostawca rozwiązań IT z zakresu pamięci masowych) podpisała umowę z agencją ITBC Communication na realizację działań public relations.
0 2 0 21.12.2011Tusk najbardziej medialny, Palikot traci na sile – raport2,9 tysiąca publikacji w prasie w ciągu 30 dni – taki wynik osiągnął najbardziej medialny lider polityczny w Polsce. Na temat Donalda Tuska w listopadzie pisano o 18 proc. mniej razy niż w październiku, ale mimo tego awansował z drugiej na pierwszą pozycję w badaniu „Scena polityczna”, przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów.
4 1 1 21.12.2011Olaf Lubaszenko „dał popalić” w spotach Cigger.pl (wideo)Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa pod hasłem „Dajemy popalić”. Ma ona promować markę elektronicznych papierosów Cigger. Ambasadorem brandu, a także głównym bohaterem emitowanych w Internecie spotów jest znany aktor Olaf Lubaszenko.
2 1 0 21.12.2011Tyszkiewicz i Kondrat w zapowiedzi kampanii ING (wideo)ING Bank Śląski udostępnił zapowiedź swojej najnowszej kampanii.