0 1 0 0 0 17.06.2011RMF Maxxx rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnychOd 24 czerwca RMF Maxxx rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych, obok istniejących już na jego antenie serwisów lokalnych. Serwisy będą przygotowywane przez newsroom stacji i prezentowane przez jej dziennikarzy.
1 1 0 0 0 16.06.2011Czarujący świat Liptona (wideo)„Czarujący świat Lipton” to hasło akcji promocyjnej herbaty w piramidkach, przygotowanej dla marki Lipton przez agencję TequilaPolska. Loteria rozpoczyna się 20 czerwca i potrwa do 28 sierpnia br. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu.
0 1 0 0 0 16.06.2011Biura podróży wydały blisko 13 mln zł na reklamę w radiuPrawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród touroperatorów było TUI Poland – wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 16.06.2011Nowa agencja na rynkuZ początkiem czerwca rozpoczęła działalność agencja Aj, która świadczy usługi z zakresu PR-u i marketingu. Agencja zajmuje się obsługą firm oraz działa projektowo jako podwykonawca. Założycielkami firmy są Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.
0 1 0 0 1 16.06.2011Netia rezygnuje z Tomasza KotaAktor Tomasz Kot definitywnie znika z marketingowych planów Netii. Choć telewizyjne spoty cieszyły się dużą popularnością, Netia woli postawić na promocję w Internecie – zapowiada w rozmowie z Money.pl prezes operatora, Mirosław Godlewski.
0 1 0 0 1 16.06.2011Laureaci PremiumBrand 2011Podczas gali w Hotelu Westin 15 czerwca ogłoszone zostały marki i firmy nagrodzone w VI edycji projektu PremiumBrand, który bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wśród Marek Wysokiej Reputacji znalazły się m.in. PKO BP, Poczta Polska czy Żołądkowa Gorzka.
0 1 0 0 0 16.06.2011Kampania outdoorowa tabletu MotoroliAgencja Ogilvy Action przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek tablet Motorola Xoom, który zadebiutuje na polskim rynku w czerwcu br. Agencja odpowiada za kreatywną adaptację layoutów do kampanii outdoorowej. Nośniki pojawią się na Lotnisku Okęcie oraz w centrach biznesowych.
0 1 0 0 4 16.06.2011Ile zarabiają polscy specjaliści i menedżerowie marketingu i sprzedaży?Badania wskazują, że specjaliści i menedżerowie zajmujący się sprzedażą i marketingiem są trzecią pod względem wysokości wynagrodzeń grupą zawodową – średnia ich zarobków wynosi ponad 10 tys. zł brutto miesięcznie.
0 1 0 0 0 16.06.2011Wielkoformatowe „Wianki nad Wisłą”W połowie czerwca oddano do użytku nowy nośnik wielkoformatowy Braughman Group Media. Jego łączna powierzchnia to 700 m2. Nośnik usytuowany jest w ścisłym centrum Warszawy – na skrzyżowaniu Kruczej i Al. Jerozolimskich, na budynku CH Smyk.
0 1 0 0 0 16.06.2011E-mailing – jak pisać, żeby sprzedać?Forum Media Group organizuje cykl seminariów internetowych poświęconych planowaniu i realizacji skutecznej strategii e-mail marketingowej. Wykłady już w piątek 8 lipca 2011 roku. Poprowadzi je Piotr Poznański – praktyk i trener e-marketingu z ponad 12-letnim doświadczeniem. Marketing przy Kawie objął patronatem te webinaria.