Durex i MTV znów propagują bezpieczny seks (wideo)
  • 1
  • 1
7.05.2014

Durex i MTV znów propagują bezpieczny seks (wideo)

Durex i MTV International rozszerzają współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me”, propagującej bezpieczny i świadomy seks. To kolejny element globalnych działań, które producent prezerwatyw prowadzi wraz z fundacją MTV Staying Alive od 2013 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2014

„Obywafelu, bądź grześki!” – nowa strategia i kampania marki wafelków (wideo)

Grześki odświeżają strategię marki i ruszają z nową kampanią wykorzystującą hasło „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Ma ona nadać marce wafelków nowoczesny i bardziej otwarty charakter – atrakcyjny zarówno dla młodych, jak i nieco starszych konsumentów. Bohaterom spotu głosu użyczyli aktorzy Marcin Hycnar, Jan Jankowski, Grzegorz Małecki, Dorota Chotecka i Krzysztof Tyniec.