Duracell wspiera akcję Podaruj Dzieciom Słońce 2006
  • 0
  • 1
4.12.2006

Duracell wspiera akcję Podaruj Dzieciom Słońce 2006

Zabawki z listy badania Duracell Toy Survey przekazane podopiecznym Ośrodka dla Dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Laskach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2006

Starcom, jako jedyny dom mediowy, nominowany do Złotych Orłów

Dom mediowy Starcom, otrzymał nominację do nagrody Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły, który odbywa się pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jury festiwalu pod przewodnictwem Kuby Kamińskiego, dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Brain nominowało do nagrody w kategorii interactive – kampania reklamowa on-line kampanię zrealizowaną przez Starcom dla telewizji TVN. Co ciekawe na 81 kampanii i projektów nominowanych do nagród festiwalu Złote Orły, jest tylko jedna nominacja dla domu mediowego, którą otrzymał właśnie Starcom.