Druga odsłona telewizyjnej kampanii marki Atlas
  • 0
  • 1
9.09.2009

Druga odsłona telewizyjnej kampanii marki Atlas

Rozpoczął się drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej marki Atlas. Pragniemy dotrzeć do odbiorców z informacją, że Atlas jest wyjątkową firmą na tle innych – posiadającą najnowocześniejsze fabryki i własne zaplecze surowcowe, dzięki czemu kontroluje proces produkcyjny od momentu wydobycia surowców do zapakowania i dostarczenia produktu na rynek. Firmą na skalę europejską, z której Polacy mogą być dumni – mówi Oskar Solecki, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sprzedaży Atlasa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2009