Druga odsłona kampanii AdWords serwisu pkt.pl w Google
  • 0
  • 1
29.01.2007

Druga odsłona kampanii AdWords serwisu pkt.pl w Google

Wyszukiwarka pkt.pl rusza z drugą odsłoną kampanii AdWords w Google. Użytkownicy uzyskają dokładniejsze dopasowanie informacji wyświetlanej na pkt.pl do pytania wpisanego w wyszukiwarkę Google.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Don Peppers, światowy ekspert CRM w Polsce

Don Peppers, uznany przez brytyjski The Times za jednego z najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu, którego Brytyjski Chartered Institute for Marketing umieścił na liście 50 najwybitniejszych umysłów biznesu, przyjeżdża do Polski. Don Peppers podzieli się innowacyjnymi technikami One to One Marketing, wykorzystywanymi w budowaniu relacji z klientami - spotkanie odbędzie się 28 lutego w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem spotkania jest BIGRAM S.A., firma doradztwa personalnego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Gazeta Wyborcza znów liderem

W grudniu na szczyt rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne – TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe – Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii – prym wiedzie Wprost. Najgłośniejszą grudniową aferą okazała się seksafera w Samoobronie.

27 stycznia 2007

26 stycznia 2007