„FILM” przejęty przez Platformę Mediową Point Group S.A.
  • 0
  • 1
27.01.2007

„FILM” przejęty przez Platformę Mediową Point Group S.A.

26 stycznia 2007 r., Media Point Group Sp. z o.o., wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group S.A., kupiła od Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o. magazyn „FILM” wraz z prawem do domeny internetowej www.film.com.pl oraz uprawnieniami do przyznawania prestiżowej nagrody filmowej „Złota Kaczka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2007

MSD i HealthWay przeciw rotawirusom

Pod hasłem „Mamo ja nie chcę iść do szpitala” firma farmaceutyczna MSD Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Merck & Co., Inc. rozpocznie niebawem kampanię społeczną związaną z wprowadzeniem na rynek szczepionki dla niemowląt przeciw rotawirusom o nazwie RotaTeq. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości i znajomości wśród lekarzy oraz młodych matek zagadnień dotyczących profilaktyki zakażeń rotawirusowych oraz wykreowanie potrzeby zakupu szczepionki RotaTeq przez gabinety lekarskie i ZOZy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications, co jest konsekwencją wygranego przetargu w 2006 roku.