Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci - Marketing przy Kawie
Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci
  • 0
  • 1
28.03.2007

Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci

W związku z dynamicznym rozwojem Kid&Young, agencja postanowiła wydzielić w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny. Dr Young, bo tak nazywa się nowy dział, zajmie się obsługą klientów z tej branży – głównie producentów preparatów bez recepty dla dzieci i młodzieży oraz kosmetyków dostępnych tylko w aptekach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 marca 2007