0 1 0 0 0 30.08.2007Toolbox Creative Communications na rzecz zdrowych plecówAgencja Toolbox poprowadzi kampanię społeczną "Zdrowe plecy". Działania, realizowane na zlecenie Gedeon Richter Plc. SA, Przedstawicielstwo w Polsce w ramach aneksu do obowiązującej od lutego umowy pomiędzy firmami, obejmą kontakty z mediami, organizację spotkań informacyjnych dla lekarzy i bezpłatne konsultacje dla pacjentów.
0 1 0 0 0 30.08.2007BrandPR dla Królestwa DaniiZ początkiem września brandPR startuje z drugą odsłoną kampanii public relations dla międzynarodowego projektu Workimport.dk
0 1 0 0 0 30.08.2007Grosso.pl – społecznościowy e-commerce w Interia.plInteria.pl uruchomiła platformę Grosso.pl, pierwszy w Polsce społecznościowy projekt e-commerce. Grosso.pl udostępnia każdemu użytkownikowi narzędzia do prowadzenia handlu w Internecie. Głównym atutem platformy są mechanizmy umożliwiające tworzenie sieci powiązań i wzajemnych relacji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi
0 1 0 0 0 29.08.2007Laptop za złotówkę w ofercie sieci EraOd 1 września br. sieć Era rozpoczyna drugą edycję promocji blueconnect z notebookiem za 1 zł. Promocja zostanie wsparta kampanią reklamową, która rozpocznie się 1 września br. i potrwa do połowy października br.
0 1 0 0 0 29.08.2007Kampania reklamowa „Oferty Urodzinowej” sieci EraOd 27 sierpnia sieć Era wprowadziła specjalną "Ofertę Urodzinową" przygotowaną w związku z 11-tą rocznicą istnienia sieci Era.
0 1 0 0 0 29.08.2007Świat Książki współpracuje z Adv.plŚwiat Książki, w związku ze stałym rozwojem kanału sprzedaży on-line, powierzył prace consultingowe agencji interaktywnej Adv.pl. Na mocy podpisanej umowy Adv.pl odpowiedzialna jest za opracowanie analizy funkcjonalnej księgarni internetowej www.swiatksiazki.pl
0 1 0 0 0 29.08.2007Piąta edycja programu Podziel się PosiłkiemNiedożywienie dzieci to poważny problem, którego negatywne konsekwencje dla zdrowia mogą być odczuwane przez całe życie. Osobna sprawa to towarzyszące mu negatywne zjawiska społeczne. To temat drażliwy, wstydliwy, ale niestety ciągle aktualny. Organizatorzy programu "Podziel się Posiłkiem" – Danone i Fundacja Polsat oraz Partner Strategiczny – Banki Żywności, którzy w ten sposób połączyli swe siły w przeciwdziałaniu zjawisku niedożywienia dzieci, zamierzają w tym roku przyczynić się do wydania kolejnego miliona posiłków.
0 1 0 0 0 29.08.2007Rewolucje wśród najbardziej opiniotwórczych mediówZmiany liderów wśród tytułów prasowych i stacji radiowych, rekordowa liczba powołań na wiadomości podawane w mediach, zaskakujące wyniki tygodnika Wprost i Naszego Dziennika – takie wydarzenia przynosi lipcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowany przez IMM.
0 1 0 0 0 29.08.2007Ariston od kuchniProgram promocyjny produktów wyposażenia kuchennego marki Ariston rozpocznie się na początku września 2007. Adresowany jest on do projektantów studiów kuchennych. Zasady programu opracowało Tomorrow.
0 1 0 0 0 29.08.2007PRowcy znów „Po Robocie”"Po Robocie" to projekt fundacji InternetPR.pl – integrujący branżę public relations, specjalistów pracujących w korporacjach, firmach, urzędach państwowych i agencjach PR. To spotkania w luźniej atmosferze, sprzyjającej rozmowom i nawiązywaniu znajomości.