„Dodaj nocy smaku” – kampania reklamowa Carlo Rossi (wideo)
  • 1
  • 1
30.03.2012

„Dodaj nocy smaku” – kampania reklamowa Carlo Rossi (wideo)

Nowa kampania wina Carlo Rossi będzie prowadzona w telewizji, Internecie, na outdoorze i w prasie branżowej. Obejmie też aktywności PR, dodatkowe ekspozycje sklepowe oraz przygotowanie specjalnych ofert dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona akcji pod hasłem „Dodaj nocy smaku” rozpoczęła się 26 marca i potrwa do końca maja 2012 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2012

Audi najpopularniejszą, a BMW najbardziej wciągającą marką samochodową na FB w Europie Środkowo-Wschodniej

Największe marki samochodowe świata coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność na Facebooku. Jak pokazuje raport Sotrender, przygotowany na pierwszą środkowoeuropejską konferencję branży badawczej „Esomar CEE Research Forum”, na narodowych profilach facebookowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowanie dominują niemieckie marki: BMW, Audi i Mercedes.