Wzrost optymizmu polskich konsumentów - Marketing przy Kawie
Wzrost optymizmu polskich konsumentów
  • 0
  • 2
30.03.2012

Wzrost optymizmu polskich konsumentów

Przyszła wiosna, a z nią poprawa nastrojów Polaków. Obserwowany od listopada 2011 r. spadek nastrojów konsumenckich Polaków został, przynajmniej chwilowo, przełamany. Jeszcze w lutym mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów obniżał się, osiągając poziom 73,3 pkt. Obecny wskaźnik optymizmu ustalił się na poziomie 77 punktów i jest to jego najwyższy poziom od listopada 2011 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 marca 2012