„Dobre wakacje trzymają cały rok” – kampania Neckermanna (wideo)
  • 1
  • 1
8.03.2011

„Dobre wakacje trzymają cały rok” – kampania Neckermanna (wideo)

Pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” 7 marca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Złożą się na nią działania w telewizji, Internecie oraz prasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 marca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.03.2011

Kampania „Wio, koniku” w telewizji (wideo)

3 marca br. rozpoczął się drugi etap kampanii „Wio, koniku”, przygotowanej dla Fundacji Viva! przez agencję reklamową Szwejkowski (pierwszy etap bazował na aplikacji na Facebooku). Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że co roku z Polski wywozi się ok. 30 000 koni na rzeź. Konie, zanim trafią na rzeźnickie haki, transportowane są w niehumanitarny sposób przez przeszło 80 godzin. Fundacja Viva! walczy m.in. o wykreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.