Do kina czy na film? – Mindshare zbadał zwyczaje widzów (infografika)
  • 0
  • 1
7.05.2015

Do kina czy na film? – Mindshare zbadał zwyczaje widzów (infografika)

Rok 2014 był rekordowy dla polskiego kina. Sprzedano ponad 40 mln biletów, a hitami okazały się rodzime produkcje: „Bogowie”, „Kamienie na szaniec” i „Miasto 44”. Mindshare Polska zbadał, kto odwiedza kina, czego oczekują widzowie oraz w jaki sposób przyciągnąć ich do konkretnego multipleksu i zainteresować reklamą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2015