Discovery Media dla Ambi Pur 3Volution - Marketing przy Kawie
Discovery Media dla Ambi Pur 3Volution
  • 0
  • 1
17.02.2011

Discovery Media dla Ambi Pur 3Volution

14 lutego rozpoczął się nowy projekt reklamowy realizowany przez dział brand partnership Discovery Media dla marki Ambi Pur należącej do Procter & Gamble. Kampania obejmuje szereg niestandardowych działań on-air oraz on-line. Jej koncepcja powstała we współpracy Discovery Media z P&G z domem mediowym Mediacom z Warszawy. Produkcją spotu na zlecenie Discovery Media zajęło się studio Deep Flame z Warszawy. Wspólny projekt będzie realizowany do 8 maja br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kasper

13 lat temu

Akcja fajna, ale...

Ogólnie akcja fajna. Cieszy mnie rosnąca popularność takich programów jak Discovery. Jednak co do technicznego aspektu akcji mam pewne ale.

Po pierwsze flashowa aplikacja umieszczona na stronie www.discoverychannel.pl/ambipur działa strasznie opornie (szczególnie przy wolniejszym łączu) Dodatkowo kto projektując formularz rejestracji robi odkryte pole wpisywania hasła !!! To jest masakryczny błąd i nieporozumienie. Jeszcze irytuje mnie fakt braku jakiegoś loadera, który przy ładowaniu galerii albo logowaniu wskazywał by czy coś się dzieje na stronie. Ot tyle

17 lutego 2011

16 lutego 2011