Dilmah w telewizji
  • 0
  • 1
7.11.2006

Dilmah w telewizji

Życiowa pasja, Dzieło mistrza, Najlepsze tradycje, Czysta herbata cejlońska, Prosto z plantacji – to tytuły pięciu filmów reklamowych Dilmah, które w okresie od listopada do lutego będą pojawiały się na antenie najważniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Celem zorganizowanej z okazji piętnastolecia obecności marki Dilmah na polskim rynku kampanii jest przekazanie możliwie szerokiemu kręgowi konsumentów podstawowej wiedzy na temat herbat Dilmah.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2006

GP Batteries rusza w miasto

W listopadzie rozpoczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Energia w zasięgu” jest, podobnie jak poprzednio, tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank.