0 1 0 18.01.2007HELP ponownie w telewizjiOd 15 stycznia w polskiej telewizji emitowany jest nowy spot reklamowy europejskiej kampanii antytytoniowej „HELP – dla życia bez tytoniu”. W ten sposób kampania rozpoczyna III rok swojej działalności. Film ukazuje sytuację z codziennego życia dzieci narażonych na bierne palenie.
0 1 0 18.01.2007S4 wizerunkowo dla JoannyAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna na kampanię wizerunkową dla dwóch produktów – Sensual i Naturia. Akcja, która obejmie działania z zakresu ATL zaplanowana jest na drugą połowę 2007 roku.
0 1 0 18.01.2007Z żółtym Lamborghini na RemaDaysPrzygotowania do III Edycji Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays sięgają zenitu. Już ponad 300 firm zgłosiło chęć uczestnictwa w przedsięwzięciu, rezerwując większość powierzchni przeznaczonej na stoiska targowe. Jak podaje GJC Inter Media, tegoroczne targi przekroczyły rekordową liczbę wystawców.
0 1 0 18.01.2007Warszawa i Kraków karnawałowo w „Metro City”Przez kolejne dwa piątki stycznia kulturalny dodatek ”Metro City” zostanie poszerzony o specjalne strony poświęcone weekendowym wyjazdom do Warszawy i Krakowa.
0 1 0 18.01.2007Pierwsza nagroda dla Reserved KidsMarka RE-Kids otrzymała nagrodę SUPER PRODUKT 2006 przyznawaną przez miesięcznik "Mam dziecko".
0 1 0 18.01.2007Rusza największa kampania wizerunkowa w historii firmy Kler SAW połowie stycznia 2006 r. Kler SA rozpoczyna kampanię wizerunkową na rynkach pięciu krajów europejskich: Polski, Czech, Litwy, Łotwy oraz Węgier.
0 1 0 18.01.2007Efektywne SEOP. J. Fusco, SEO Best Practices: 20 Questions, "ClickZ", 17.01.2007 Autorka namawia do szczerych odpowiedzi na postawione w tekście pytania dotyczące firmowej strony internetowej - ich analiza ma pozwolić na bardziej efektywne poruszanie się w obszarze SEO.
0 1 0 18.01.2007Które targetowanie jest lepsze?K. Dębowski, Które targetowanie jest lepsze?, "MediaRun.pl", 18.01.2007 O wyższości targetowania behawioralnego nad demograficznym...
0 1 0 17.01.2007TUI otwiera nowy sezon sprzedaży wycieczek na Lato 2007Pod hasłem „Czas wybrać gdzie się wybrać” firma TUI Poland Sp. z o.o. rozpoczęła w styczniu kampanię marki TUI promującą nową ofertę wycieczek na sezon Lato 2007. Za przygotowanie i realizację kreacji dla marki TUI odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.
0 1 0 17.01.2007Harnaś towarzyszy skokom naciarskimMarka Harnaś już po raz czwarty towarzyszy entuzjastom skoków narciarskich w jednej z najważniejszych imprez sportowych roku – Pucharze Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, jako Sponsor Główny imprezy. Zawody odbędą się w dniach 20-21 stycznia 2007, na obiektach Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Na starcie oczekiwani są najlepsi skoczkowie świata.