DIALOG na ulicach Warszawy - Marketing przy Kawie
DIALOG na ulicach Warszawy
  • 0
  • 1
20.05.2005

DIALOG na ulicach Warszawy

„Rozmawiaj więcej płać mniej” takim hasłem w maju rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo – produktowa Telefonii DIALOG S.A. Kampanię autobusową zorganizowała firma CAM Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2005

Letni Festiwal Smaku

Letni Festiwal Smaku - sałatkowo-grillowe dania, smakowite, warte spróbowania! – Pod takim hasłem prowadzona będzie letnia akcja promocyjna marki Kamis. Jej celem jest przypomnienie portfolio przypraw i musztard marki Kamis, niezbędnych przy grillowaniu oraz wykreowanie nowego stylu biesiadowania na świeżym powietrzu – mody na doskonale przyprawione sałatki. Wsparciem szeroko zakrojonej akcji promocyjno-konsumenckiej jest kampania prasowa, która potrwa do końca czerwca.