DB Schenker wybrał agencję do komunikacji w social media
  • 0
  • 0
1.08.2018

DB Schenker wybrał agencję do komunikacji w social media

Firma DB Schenker działająca w branży logistycznej wybrała On Board Think Kong do obsługi w kanałach społecznościowych. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz wsparciem komunikacji firmy na Facebooku, LinkedIn, Instagramie oraz YouTube.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2018

31 lipca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2018

Po mundialu polscy piłkarze bardziej rozpoznawalni, ale mniej lubiani – badanie Havas Sports & Entertainment

Piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy rozpoznaje 56,3% respondentów (o 3,6 p.p. więcej niż w maju 2018 r.) – pokazuje badanie Havas Sports & Entertainment. Za rozpoznawalnością nie idzie jednak miłość kibiców. Ankietowani zadeklarowali dużo mniejszą niż w maju sympatię do zawodników. Najbardziej stracił Robert Lewandowski.