0 0 0 0 0 22.11.2017Nazwa.pl wybrała agencję do obsługi w InternecieSerwis hostingowy Nazwa.pl rozpoczął współpracę z agencją iProspect należącą do Grupy Dentsu Aegis Network. Umowa zawarta między firmami obejmuje świadczenie usług w zakresie marketingu internetowego.
2 0 0 0 0 22.11.2017Święty Mikołaj, Gwiazdor i Napoleon kompletują prezenty dla dzieci w kampanii CarrefouraW świątecznej odsłonie kampanii Carrefoura pojawiają się Napoleon, św. Mikołaj i Gwiazdor. Czytają oni listy dzieci i spełniają ich marzenia.
5 1 0 0 0 22.11.2017„Z dala od alkoholu” – kampania skierowana do młodzieżyAlkohol to najczęściej wybierana przez młodzież substancja psychoaktywna. Jest ona bardziej popularna niż papierosy i narkotyki. Aby zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat szkodliwości spożywania tego trunku, Stowarzyszenie Równość na Fali zainaugurowało kampanię „Z dala od alkoholu”.
0 0 0 0 0 22.11.2017UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć MilęUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Uznano, że konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
0 1 0 0 0 22.11.2017Aula Polska w Krakowie już 12 grudniaWe wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się trzecie w tym mieście spotkanie z cyklu Aula Polska. Kontynuowany będzie poprzedni temat, związany ze skuteczną promocją i reklamą.
0 1 0 0 1 22.11.2017„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?” – uzupełnione wydanie bestsellera3 listopada ukazało się nowe wydanie bestsellera „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”. Autorką jest Barbara Stawarz-García. To uzupełnione i zaktualizowane wydanie książki z 2015 r. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”.
0 1 0 0 0 21.11.2017Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da VinciSieć Ikea znów reaguje na aktualne wydarzenia w kulturze. Tym razem nawiązała do niedawnej aukcji najdroższego obrazu w historii, namalowanego przez Leonarda da Vinci.
0 1 0 0 0 21.11.2017Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfKBlack Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.
1 0 0 0 0 21.11.2017Lotnisko Heathrow w świątecznym spocie powraca do historii pluszowych misiówW ubiegłorocznym świątecznym spocie londyński port lotniczy Heathrow zaprezentował historię pary pluszowych misiów. W tym roku przygotowano film z historią miłości małych bohaterów. Wszystko to z podróżami lotniczymi w tle.
0 0 0 0 0 21.11.2017„Niemiecki – język nieobcy” – kampania Goethe-Institutu w KrakowieNawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to około 2400 słów. Dlatego w kampanii Goethe-Institutu w Krakowie wykorzystano słowa wspólne dla obu języków.