0 0 0 0 0 26.07.2018Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z Attention MarketingPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z firmą Attention Marketing, specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym. Zakres współpracy obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz obsługę w social media (Facebook, LinkedIn, Twitter).
1 0 0 0 0 26.07.2018„Jesteśmy, jeśli pamiętasz” – spot Muzeum Powstania WarszawskiegoZ okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego muzeum przygotowało spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”. Ma on przypominać o obecności bohaterów – powstańców – wśród nas.
0 0 0 0 0 26.07.2018Poczta Polska wybrała Value Media do obsługi mediowejPrzetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej wygrał dom mediowy Value Media (Group One). W ramach współpracy firma opracuje strategię komunikacji. Zajmie się też planowaniem i zakupem mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizacją działań niestandardowych.
0 1 0 0 0 26.07.2018Semilac z aplikacją rozpoznającą kolor lakieru na paznokciachMarka lakierów hybrydowych Semilac wprowadziła aplikację na telefony i tablety. Umożliwia ona m.in. wykrycie koloru lakieru na paznokciach.
0 0 0 0 0 26.07.2018Expander wybrał 10 Team do obsługi strategiczno-marketingowejPrzetarg na obsługę strategiczno-marketingową marki Expander wygrał 10 Team. Firmy będą współpracować ze sobą przez rok.
0 0 0 0 0 25.07.2018Ivanka Trump likwiduje swoją markę odzieży. Tłumaczy to obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojcaIvanka Trump, starsza córka prezydenta Stanów Zjednoczonych, poinformowała o zamknięciu swojej firmy z odzieżą i dodatkami. W oświadczeniu zaznaczyła, że ten ruch podyktowany jest obowiązkami, jakie pełni w administracji swojego ojca.
2 0 0 0 0 25.07.2018Piwny balet w nowej telewizyjnej reklamie GuinnessaGuinness przygotował spot z udziałem grupy baletowej. Kreacja przypomina reklamę tej marki z 1999 r., zatytułowaną „Surfer”. Nowy film przeznaczony jest na rynki azjatyckie.
1 0 0 0 0 25.07.2018Katarzyna Bujakiewicz w spocie zapowiadającym książkę „Hashtag”18 lipca premierę miała książka Remigiusza Mroza zatytułowana „Hashtag”. Promuje ją spot, w którym Katarzyna Bujakiewicz wciela się w główną bohaterkę powieści – Tesę. To zaniedbana, ważąca 120 kg kobieta, która żyje bez celu i nie potrafi sobie poradzić z samą sobą.
0 0 0 0 0 25.07.2018Religijne osoby wydają mniej i rzadziej robią zakupy impulsoweIm bardziej religijny jest konsument, tym mniej wydaje na codzienne zakupy spożywcze – twierdzą badacze z „Harvard Business Review”. Redakcja sprawdziła, jak religia wpływa na niereligijne rytuały, takie jak zakupy.
0 0 0 0 0 25.07.2018Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do… kupowania. KER oddaliła skargiKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła dwie skargi, jakie wpłynęły na reklamy telewizyjne Lidla. Konsumenci tłumaczyli, że kreacje namawiają do kupowania. KER oddaliła skargi.