0 3 0 31.01.2019Devil Energy reklamą z nagim chłopcem oburzył internautówW nocy z 30 na 31 stycznia 2019 r. w kanałach społecznościowych marki Devil Energy pojawiła się kontrowersyjna reklama. Pokazywała chłopca z otwartymi ustami i podpisem „Roman już wie, co niedługo będzie miał w ustach”. Sprawna akcja internautów spowodowała usunięcie postu z Facebooka. Na Instagramie reklama nadal jest dostępna.
0 1 0 30.01.2019Best of Online Marketing – ostatnia chwila na zdobycie tańszego biletuWiosenny Kongres Best of Online Marketing odbędzie się 28–29 marca w Warszawie. Solidną dawkę wiedzy i praktyki dostarczą eksperci i praktycy z branży marketingowej w Polsce. Będzie można posłuchać m.in. Janiny Bąk, Pawła Tkaczyka, Kamila Kozieła, Karola Dziedzica i Artura Jabłońskiego. Do końca stycznia obowiązuje promocja na bilety: 479 zł zamiast 999 zł za pierwszy dzień kongresu lub 879 zł zamiast 1799 zł, gdy weźmie się udział także w warsztatach drugiego dnia.
0 0 0 30.01.2019Snapchat rozważa wydłużenie dostępności publicznych postów i ujawnienie ich autorówFirma Snap rozważa zmiany w aplikacji Snapchat – dowiedział się Reuters. Umożliwiłyby one dłuższe lub nawet stałe wyświetlanie publicznych postów.
0 4 6 30.01.2019Aktywiści Wrocławskiej Grupy Nieznanych zmieniają homofobiczny billboardWe Wrocławiu pojawił się billboard Fundacji Pro – Prawo do Życia. Wiązał on homoseksualizm z pedofilią i przekonywał, że osoby o takiej orientacji seksualnej częściej zapadają na AIDS. Wrocławska Grupa Nieznanych dopuściła się akcji adbustingowej, zmieniając przekaz.
0 1 0 30.01.2019„Kim są polscy użytkownicy TikToka?” – raport GetHeroTikTok to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie. Dla wielu jej fenomen wciąż pozostaje zagadką. Agencja GetHero zajmująca się influencer marketingiem sprawdziła, kim są użytkownicy tej aplikacji w Polsce.
0 0 0 30.01.2019KFC w Singapurze dodaje sztuczny palec do zestawówJedzenie skrzydełek z kurczaka i jednoczesne używanie smartfonu jest trudne – do takiego wniosku doszła sieć KFC. Postanowiła rozwiązać ten problem, dodając do jedzenia... sztuczny palec.
1 0 0 30.01.2019Coca-Cola w spocie na Super Bowl cytuje Warhola i docenia różnorodnośćMarka Coca-Cola zaprezentowała spot przygotowany na tegoroczny Super Bowl. W animowanym filmie celebruje różnorodność. Wideo podsumowano słowami Andy’ego Warhola.
2 0 0 30.01.2019Liv – wirtualna ambasadorka Renault KadjaraSpecjalnie na potrzeby kampanii promującej SUV-a Renault Kadjar powstała Liv. To wirtualna ambasadorka marki. Nad jej stworzeniem pracowało ponad 100 osób.
0 1 0 30.01.2019LOT z międzynarodową kampanią walentynkowąPod koniec stycznia ruszyła kampania „Walentynki z LOT”. Informowała o promocyjnej ofercie, w ramach której można było kupić bilety lotnicze do Europy, Azji i Ameryki Północnej w cenie od 179 zł. Działania prowadzone były w dziesięciu krajach.
3 3 2 29.01.2019Zara zmienia logo wbrew trendom w designieZara zmieniła logo. Poszła jednak w przeciwnym kierunku niż wiele innych marek z branży mody. Zamiast na minimalizm postawiła na znak bardziej dekoracyjny.